Orgbrain er i sterk vekst, og søker nok en dyktig kollega på kundeservice

Orgbrain søker kundeservicemedarbeider

Ønsker du å jobbe med et veldig godt digitalt produkt, mot toppene i norsk næringsliv?

Orgbrain har et mål om internasjonal suksess, og har nå etablert en solid posisjon i det norske markedet, med over tusen kunder og mange tusen brukere. Vi har solide partnere og forhandlere med på laget. Og, vi har kanskje bransjens mest komplette styre- og generalforsamlingsportal, rettet mot et spennende marked som fortsatt er i sterk vekst.

Selskapet skal vokse kraftig i kommende periode, og bygger nå videre på et vinnerlag. Vi er ute etter nok en dyktig medarbeider på kundeservice, som brenner for å hjelpe kunden.

Den ideelle kandidaten er trolig mellom 20-30 år gammel. Og, han/hun jobber kanskje med kundeservice i dag, men ønsker å utvikle seg videre, og jobbe med et annet produkt og en veldig takknemlig- og profesjonell kundegruppe.

Arbeidsoppgaver for kundeservicemedarbeider

  • Innkommende kundeservice på telefon, chat og mail.
  • Forvalte en Support Q & A Database for selskapet.
  • Yte god service, opplæring og generell bistand til kunder.
  • Spille inn produkt/opplæringsvideoer, for bruk på selskapets hjemmesider.
  • Registrering av kundeaktivitet i selskapets CRM system.
  • Gjennomføre produkt demoer/opplæringsmøter med kunder, fysisk og på video.
  • Gjennomføre ekstra supportoppdrag for kunder, om trenger bistand ved bruk av vår programvare ved styremøter, generalforsamlinger, emisjoner, mm.
  • Delta på forhandleres/partneres kundeseminarer, for å gjøre produktpresentasjoner og skape dialog med potensielle kunder.
  • Arbeidet utføres primært fra hovedkontoret i Oslo, sammen med resten av teamet.
  • Vår software er veldig stabil, og jobben dreier seg mye om å hjelpe fornøyde kunder med å få maksimal nytte av programmet i det daglige. Og, veldig lite om bugfixing/kundeklager 🙂

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring og resultater å vise til fra kundeservice, er en stor fordel.
  • Komfortabel med bruk av telefon og video som primært arbeidsverktøy.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • God presentasjonsteknikk.
  • Ideelt sett også god engelsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • God digital forståelse. (Intet krav om utviklerkompetanse, selv om det vil være et stort pluss, og telle mye i vurdering mellom kandidater som ellers stiller likt)

Personlige egenskaper vi ser etter

  • Serviceinnstilt.
  • Kunde- og markedsorientert.
  • Lærevillig.
  • Høy drive og gjennomføringsevne.
  • Du trives i hektisk miljø, og med å ha mange baller i luften.
  • Ansvarsfull og etterrettelig.
  • Strukturert og selvgående.
  • God på å kommunisere og formidle.
  • Tillitsvekkende fremtoning, og evne til å skape god dialog med kunder.

Vi tilbyr

  • En spennende rolle med varierte oppgaver, for den som ønsker å jobbe med en profesjonell kundegruppe, på øverste nivå i norsk næringsliv, organisasjoner og idrettslag.
  • Spennende produkt, som kan utgjøre en forskjell i profesjonalisering og digitalisering av styrearbeid i norsk og internasjonalt næringsliv/organisasjonsliv.
  • Dynamisk arbeidsmiljø, med hyggelige og kompetente kollegaer.
  • Konkurransedyktig fastlønn, og ekstra provisjon/bonusordning knyttet til timebetalte supportoppdrag for kunder.
  • Hovedkontor, veldig sentralt, i hjertet av Oslo sentrum.
  • Internasjonal ekspansjon, skalering og mulighet for internt opprykk og utvikling.
  • Mange robuste eiere med på laget, som har lykkes med å bygge selskap før!
  • Solide ressurser og rådgivere, som bakker selskapet. Stort nettverk!
  • Mulighet til å være med på verdiutviklingen gjennom fremtidig aksjekjøpsprogram.

Vis din interesse ved å søke på rollen via denne lenken. Vi ivaretar ditt konfidensielle kandidatur, om nødvendig også overfor oppdragsgiver. For eventuelle spørsmål rundt stillingene i Orgbrain, kan CEO Thomas Evensen kontaktes på tlf: 40 23 13 03.

Om arbeidsgiveren

Orgbrain – et norsk selskap som i 2017 ble stiftet for å hjelpe styrer og ledergrupper med å håndtere sine oppgaver og juridiske forpliktelser på en enklere, bedre og sikrere måte, gjennom brukervennlig og moderne teknologi. Vi holder til sentralt i Oslo, i Akersgata 43.

Orgbrain leverer markedets mest komplette og moderne styre- og generalforsamlingsportal. Nå også brukt av flere og flere ledergrupper og prosjekter, som ønsker effektive (video)møter, sikker lagring- og digital signering av dokumenter. Vi markedsfører våre SaaS-løsninger gjennom markedsledende forhandlere og samarbeidspartnere, og gjør selv direkte salg. Selskapet har store ambisjoner for de neste årene både i Norge og internasjonalt.

Thomas Evensen har mange års erfaring som Styreleder og CEO, i IT/Telecom/Software bransjen. Han har ledet Eierstyrings-avdelingen i Telenor Norge, vært CEO Kjedehuset AS, og Gintel AS, og har hatt styreverv i 30 ulike selskaper. Han er blant annet utdannet Executive MBA ved Norges Handelshøyskole og i markedsføring ved London Business School.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Denne siden benytter seg av informasjonskapsler/cookies. Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om vår håndtering av informasjonskapsler og personvern i vår personvernerklæring.