GRATIS WEBINAR – TORSDAG 12. DESEMBER 2024, 09.00-10.00

Oppstart av styreåret 2025

For deg som administrerer styrets arbeid – som gjør forberedelsene og etterarbeidet

Thomas Evensen
Thomas Evensen
CEO Orgbrain

Er dette deg?

Administrerer du styrets arbeid, forbereder møter, eller håndterer etterarbeidet? Kanskje du er styreleder, daglig leder, styrekoordinator, styresekretær eller administrator? Da er dette webinar skreddersydd for deg!

Hvorfor du bør få med deg webinaret

Desember gir oss en gyllen mulighet til å reflektere over året som har gått og legge grunnlaget for et strukturert og effektivt 2025. Bli med på vårt siste webinar for året og lær hvordan moderne verktøy og smarte funksjoner kan gjøre din rolle enklere og mer effektiv.

NB! Deltakere som ikke er kunder fra før, vil få et spesialtilbud på styreportal fra Orgbrain!

Hva du vil lære

  • Oppsummering og struktur for 2024: Hvordan få oversikt og trekke lærdom av årets erfaringer.
  • Tilpassede portalkonfigurasjoner: Juster innstillinger etter din organisasjons behov og prosesser.
  • Effektiv møteplanlegging: Sett opp styrekalenderen for 2025 og bruk "Finn tid"-funksjonen for enkel koordinering.
  • Forenklet generalforsamling: Gjør arbeidet rundt generalforsamlingen mer oversiktlig og effektivt.
  • Aksjonær- og medlemsadministrasjon: Se mulighetene med eier- og medlemsmoduler for aksjonærregister, fullmakter, og emisjoner.
  • Oppgavemodulen: Følg enkelt opp styrets og ledelsens aksjonspunkter.
  • Tilpasset styreevaluering: Hvordan bygge en evaluering som passer din organisasjon.
  • Orgbrain Academy: Utforsk nyttig kunnskapsmateriale spesifikt tilpasset din rolle.
  • Med mer.

Hvem som bør få med seg webinaret

Dette webinaret er relevant for alle som administrerer og støtter styrets arbeid, inkludert:

  • Styreledere
  • Daglige ledere
  • Styrekoordinatorer
  • Styresekretærer
  • Administratører

NB! Deltakere som ikke er kunder fra før, får et spesialtilbud på styreportal fra Orgbrain!

WEBINARET ER GRATIS

Påmelding gratis webinar
Torsdag 12. desember | kl. 09.00-10.00

Webinaret er ferdig

Klikk her for å se det i opptak

Er dette deg?

Administrerer du styrets arbeid, forbereder møter, eller håndterer etterarbeidet? Kanskje du er styreleder, daglig leder, styrekoordinator, styresekretær eller administrator? Da er dette webinar skreddersydd for deg!

Hvorfor du bør få med deg webinaret

Desember gir oss en gyllen mulighet til å reflektere over året som har gått og legge grunnlaget for et strukturert og effektivt 2025. Bli med på vårt siste webinar for året og lær hvordan moderne verktøy og smarte funksjoner kan gjøre din rolle enklere og mer effektiv.

NB! Deltakere som ikke er kunder fra før, vil få et spesialtilbud på styreportal fra Orgbrain!

Hva du vil lære

  • Oppsummering og struktur for 2024: Hvordan få oversikt og trekke lærdom av årets erfaringer.
  • Tilpassede portalkonfigurasjoner: Juster innstillinger etter din organisasjons behov og prosesser.
  • Effektiv møteplanlegging: Sett opp styrekalenderen for 2025 og bruk "Finn tid"-funksjonen for enkel koordinering.
  • Forenklet generalforsamling: Gjør arbeidet rundt generalforsamlingen mer oversiktlig og effektivt.
  • Aksjonær- og medlemsadministrasjon: Se mulighetene med eier- og medlemsmoduler for aksjonærregister, fullmakter, og emisjoner.
  • Oppgavemodulen: Følg enkelt opp styrets og ledelsens aksjonspunkter.
  • Tilpasset styreevaluering: Hvordan bygge en evaluering som passer din organisasjon.
  • Orgbrain Academy: Utforsk nyttig kunnskapsmateriale spesifikt tilpasset din rolle.
  • Med mer.

Hvem som bør få med seg webinaret

Dette webinaret er relevant for alle som administrerer og støtter styrets arbeid, inkludert:

  • Styreledere
  • Daglige ledere
  • Styrekoordinatorer
  • Styresekretærer
  • Administratører

NB! Deltakere som ikke er kunder fra før, får et spesialtilbud på styreportal fra Orgbrain!

WEBINARET ER GRATIS

Om foredragsholder