Orgbrain vokser, og søker dyktig Key Account Manager/ Customer Success Manager

Orgbrain søker Key Account Manager/Customer Success Manager

Ønsker du å jobbe med et veldig godt digitalt produkt, og mot toppene i norsk næringsliv?

Orgbrain har et mål om internasjonal suksess, og har nå etablert en solid posisjon i det norske markedet, med tusenvis av brukere og solide partnere og forhandlere med på laget. Vi har kanskje bransjens mest komplette styre- og generalforsamlingsportal, rettet mot et spennende marked som fortsatt er i sterk vekst. 

Selskapet skal vokse kraftig i kommende periode, og bygger nå videre på et vinnerlag. Vi er ute etter en dyktig Key Account Manager/Customer Success Manager, som brenner for å hjelpe kunden og sikre oppsalg i en stadig voksende kundeportefølje.

Arbeidsoppgaver for Key Account Manager/Customer Success Manager

  • Innkommende kundesupport på telefon, chat og mail. 
  • Forvalte en Support Q & A Database for selskapet.
  • Yte god service, opplæring og generell bistand til kunder.
  • Spille inn produkt/opplæringsvideoer, for bruk på selskapets hjemmesider.
  • Registrering av kundeaktivitet i selskapets CRM-system.
  • Gjennomføre produkt demoer/møter med kunder, fysisk og på video.
  • Oppsalg/mersalg til eksisterende kunder. (Utarbeide og presentere tilbud) 
  • Delta på forhandleres/partneres kundeseminarer, for å gjøre produktpresentasjoner og skape dialog med potensielle kunder
  • Rett kandidat vil få ansvaret for å bygge opp- og lede en samlet Support-avdeling/KAM-avdeling, og kan etter hvert velge å fortsette i én av dem, i takt med at selskapet vokser og at disse fagområdene tydeligere skilles i to. 

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring og resultater å vise til fra kundeservice, KAM eller salgsarbeid.
  • Komfortabel med bruk av telefon og video som primært arbeidsverktøy.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Ideelt sett også god engelsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. 
  • Evne til å analysere kundebehov og hvordan disse kan løses med dine produkter.
  • God digital forståelse.
  • God presentasjonsteknikk.
  • Interesse for/erfaring med styrearbeid/software/teknologi er fordelaktig, men ikke et krav.

Personlige egenskaper vi ser etter

  • Resultat- og målorientert.
  • Høy drive og gjennomføringsevne. 
  • Du trives i hektisk miljø, og med å ha mange baller i luften. 
  • Kunde- og markedsorientert.
  • Ansvarsfull og etterrettelig.
  • Strukturert og selvgående.
  • God på å kommunisere og formidle.
  • Tillitsvekkende fremtoning, og evne til å skape god dialog med kunder.

Vi tilbyr

  • En selvstendig og spennende rolle med varierte oppgaver, for den som ønsker å jobbe med en profesjonell kundegruppe, på øverste nivå i norsk næringsliv, organisasjoner og idrettslag.
  • Store utviklings- og påvirkningsmuligheter.
  • Spennende produkt, som kan utgjøre en forskjell i profesjonalisering og digitalisering av styrearbeid i norsk og internasjonalt næringsliv.
  • Dynamisk arbeidsmiljø, med hyggelige og kompetente kollegaer.
  • Konkurransedyktig fastlønn- og provisjon/bonusordning.
  • Hovedkontor i hjertet av Oslo sentrum.
  • Noe bruk av hjemmekontor, og fleksibilitet i rollen.
  • Internasjonal ekspansjon, skalering og mulighet for internt opprykk og utvikling.
  • Mange robuste eiere med på laget, som har lykkes med å bygge selskap før!
  • Solide ressurser og rådgivere, som backer selskapet. Stort nettverk!
  • Mulighet til å være med på verdiutviklingen gjennom fremtidig aksjekjøpsprogram.

Vis din interesse ved å søke på rollen via finn.no. Vi ivaretar ditt konfidensielle kandidatur, om nødvendig også overfor oppdragsgiver. For eventuelle spørsmål rundt stillingene i Orgbrain, kan CEO Thomas Evensen kontaktes på tlf: 40 23 13 03.

Om Orgbrain

Orgbrain er et norsk programvareselskap som ble stiftet i 2017 for å hjelpe styrer og ledergrupper med å håndtere sine oppgaver og juridiske forpliktelser på en enklere, bedre og sikrere måte, gjennom brukervennlig og moderne teknologi. Vi holder til sentralt i Oslo, i Tordenskioldsgate 2.

Orgbrain leverer markedets mest komplette og moderne styre- og generalforsamlingsportal. Nå også brukt av flere og flere ledergrupper og prosjekter, som ønsker effektive (video)møter, sikker lagring- og digital signering av dokumenter. Vi markedsfører våre SaaS-løsninger gjennom markedsledende forhandlere og samarbeidspartnere, og gjør selv direkte salg. Selskapet har store ambisjoner for de neste årene både i Norge og internasjonalt.

Thomas Evensen har mange års erfaring som Styreleder og CEO, i IT/Telecom/Software bransjen. Han har ledet Eierstyrings-avdelingen i Telenor Norge, vært CEO Kjedehuset AS, og Gintel AS, og har hatt styreverv i 30 ulike selskaper. Han er blant annet utdannet Executive MBA ved Norges Handelshøyskole og i markedsføring ved London Business School.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll to Top

Denne siden benytter seg av informasjonskapsler/cookies. Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om vår håndtering av informasjonskapsler og personvern i vår personvernerklæring.