FAST STILLING

Kundeservicemedarbeider
Customer Success Representative

karriere-kundeservice-1920-1080

Ønsker du å jobbe med et veldig godt digitalt produkt, og mot toppene i norsk næringsliv?

Orgbrain har et mål om internasjonal suksess, og har nå etablert en solid posisjon i det norske markedet, med to tusen kunder og mange tusen brukere. Vi har solide partnere og forhandlere med på laget. Og, vi har kanskje bransjens mest komplette styre- og generalforsamlingsportal, rettet mot et spennende marked som fortsatt er i sterk vekst. 

Selskapet skal vokse kraftig i kommende periode, og bygger nå videre på et vinnerlag. Vi er ute etter nok en dyktig medarbeider på Customer Success / kundeservice teamet, som brenner for å hjelpe kunden.

Den ideelle kandidaten er trolig mellom 20-30 år gammel. Og, han/hun jobber kanskje med CSM / kundeservice i dag, men ønsker å utvikle seg videre, og jobbe med et annet produkt og en veldig takknemlig- og profesjonell kundegruppe. Teamet håndterer også noe salg og proaktiv oppfølging av eksisterende kunder, og vi trenger en kollega som evner å gjøre god business der mulighetene oppstår i dialog med kunden.


Arbeidsoppgaver

  • Innkommende kundeservice på telefon, chat og mail.
  • Forvalte en Support Q & A Database for selskapet.
  • Yte god service, opplæring og generell bistand til kunder.
  • Spille inn produkt/opplæringsvideoer, for bruk på selskapets hjemmesider.
  • Registrering av kundeaktivitet i selskapets CRM system.
  • Gjennomføre produktdemoer/ opplæringsmøter med kunder, fysisk og på video.
  • Gjennomføre ekstra supportoppdrag for kunder, om trenger bistand ved bruk av vår programvare ved styremøter, generalforsamlinger, emisjoner, mm.
  • Delta på forhandleres/partneres kundeseminarer, for å gjøre produktpresentasjoner og skape dialog med potensielle kunder.
  • Følge opp eksisterende kunder, og gjøre mersalg/oppsalg der det er naturlig.
  • Arbeidet utføres primært fra hovedkontoret i Oslo, sammen med resten av teamet.
  • Vår software er veldig stabil, og jobben dreier seg mye om å hjelpe fornøyde kunder med å få maksimal nytte av programmet i det daglige. Og, veldig lite om bugfixing/kundeklager :)

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring og resultater å vise til fra CSM/ kundeservice, er en stor fordel.
  • Relevant salgserfaring vil også være nyttig, og bli vektlagt.
  • Komfortabel med bruk av telefon og video som primært arbeidsverktøy.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • God presentasjonsteknikk.
  • Ideelt sett også god engelsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • God digital forståelse.

Personlige egenskaper vi ser etter

  • Serviceinnstilt.
  • Kunde- og markedsorientert.
  • Lærevillig.
  • Høy drive og gjennomføringsevne.
  • Du trives i hektisk miljø, og med å ha mange baller i luften.
  • Ansvarsfull og etterrettelig. Høy arbeidsmoral!
  • Strukturert og selvgående.
  • God på å kommunisere og formidle.
  • Tillitsvekkende fremtoning, og evne til å skape god dialog med kunder.

Vi tilbyr

  • En spennende rolle med varierte oppgaver, for den som ønsker å jobbe med en profesjonell kundegruppe, på øverste nivå i norsk næringsliv, organisasjoner og idrettslag.
  • Spennende produkt, som kan utgjøre en forskjell i profesjonalisering og digitalisering av styrearbeid i norsk og internasjonalt næringsliv/ organisasjonsliv.
  • Dynamisk arbeidsmiljø, med hyggelige og kompetente kollegaer.
  • Konkurransedyktig fastlønn, og god provisjon/bonusordning..
  • Hovedkontor, veldig sentralt, i hjertet av Oslo sentrum.
  • Internasjonal ekspansjon, skalering og mulighet for internt opprykk og utvikling.
  • Mange robuste eiere med på laget, som har lykkes med å bygge selskap før!
  • Solide ressurser og rådgivere, som backer selskapet. Stort nettverk! 

Vis din interesse ved å søke på rollen her. Vi ivaretar ditt konfidensielle kandidatur, om nødvendig også overfor oppdragsgiver.

For eventuelle spørsmål rundt stillingene i Orgbrain, kan Customer Success Manager Chrisander Hansen kontaktes på telefon: 95 01 29 66. Alternativt kan CEO Thomas Evensen kontaktes på tlf: 40 23 13 03

Kort om stillingen

Stillingstittel: Kundeservicemedarbeider Customer Success Representative
Frist: Snarest
Ansettelsesform: Fast
Sted: Akersgata 43, 0158 Oslo
Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
Arbeidsspråk: Norsk

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Chrisander Hansen
Stillingstittel:
Customer Success Manager
Telefon:
95 01 29 66

Kontaktperson: Thomas Evensen
Stillingstittel: CEO
Telefon: 40 23 13 03

Send melding

Om Orgbrain

Orgbrain - et norsk selskap som i 2017 ble stiftet for å hjelpe styrer og ledergrupper med å håndtere sine oppgaver og juridiske forpliktelser på en enklere, bedre og sikrere måte, gjennom brukervennlig og moderne teknologi. Vi holder til sentralt i Oslo, i Akersgata 43.

Orgbrain leverer markedets mest komplette og moderne styre- og generalforsamlingsportal. Nå også brukt av flere og flere ledergrupper og prosjekter, som ønsker effektive (video)møter, sikker lagring- og digital signering av dokumenter. Vi markedsfører våre SaaS-løsninger gjennom markedsledende forhandlere og samarbeidspartnere, og gjør selv direkte salg. Selskapet har store ambisjoner for de neste årene både i Norge og internasjonalt.

Orgbrain Solutions AS
Akersgata 43
0158 Oslo