Ønsker du å jobbe med et veldig godt digitalt produkt, og mot toppene i norsk næringsliv?
Orgbrain har et mål om internasjonal suksess, og har nå etablert en solid posisjon i det norske markedet, med tusenvis av brukere og solide partnere og forhandlere med på laget. Vi har kanskje bransjens mest komplette styre- og generalforsamlingsportal, rettet mot et spennende marked som fortsatt er i sterk vekst.
Selskapet skal vokse kraftig i kommende periode, og bygger nå videre på et vinnerlag. Vi er ute etter en dyktig Key Account Manager/Customer Success Manager, som brenner for å hjelpe kunden og sikre oppsalg i en stadig voksende kundeportefølje.
Arbeidsoppgaver for Key Account Manager/Customer Success Manager
- Innkommende kundesupport på telefon, chat og mail.
- Forvalte en Support Q & A Database for selskapet.
- Yte god service, opplæring og generell bistand til kunder.
- Spille inn produkt/opplæringsvideoer, for bruk på selskapets hjemmesider.
- Registrering av kundeaktivitet i selskapets CRM-system.
- Gjennomføre produkt demoer/møter med kunder, fysisk og på video.
- Oppsalg/mersalg til eksisterende kunder. (Utarbeide og presentere tilbud)
- Delta på forhandleres/partneres kundeseminarer, for å gjøre produktpresentasjoner og skape dialog med potensielle kunder
- Rett kandidat vil få ansvaret for å bygge opp- og lede en samlet Support-avdeling/KAM-avdeling, og kan etter hvert velge å fortsette i én av dem, i takt med at selskapet vokser og at disse fagområdene tydeligere skilles i to.
Kvalifikasjoner
- Relevant erfaring og resultater å vise til fra kundeservice, KAM eller salgsarbeid.
- Komfortabel med bruk av telefon og video som primært arbeidsverktøy.
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- Ideelt sett også god engelsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- Evne til å analysere kundebehov og hvordan disse kan løses med dine produkter.
- God digital forståelse.
- God presentasjonsteknikk.
- Interesse for/erfaring med styrearbeid/software/teknologi er fordelaktig, men ikke et krav.
Personlige egenskaper vi ser etter
- Resultat- og målorientert.
- Høy drive og gjennomføringsevne.
- Du trives i hektisk miljø, og med å ha mange baller i luften.
- Kunde- og markedsorientert.
- Ansvarsfull og etterrettelig.
- Strukturert og selvgående.
- God på å kommunisere og formidle.
- Tillitsvekkende fremtoning, og evne til å skape god dialog med kunder.
Vi tilbyr
- En selvstendig og spennende rolle med varierte oppgaver, for den som ønsker å jobbe med en profesjonell kundegruppe, på øverste nivå i norsk næringsliv, organisasjoner og idrettslag.
- Store utviklings- og påvirkningsmuligheter.
- Spennende produkt, som kan utgjøre en forskjell i profesjonalisering og digitalisering av styrearbeid i norsk og internasjonalt næringsliv.
- Dynamisk arbeidsmiljø, med hyggelige og kompetente kollegaer.
- Konkurransedyktig fastlønn- og provisjon/bonusordning.
- Hovedkontor i hjertet av Oslo sentrum.
- Noe bruk av hjemmekontor, og fleksibilitet i rollen.
- Internasjonal ekspansjon, skalering og mulighet for internt opprykk og utvikling.
- Mange robuste eiere med på laget, som har lykkes med å bygge selskap før!
- Solide ressurser og rådgivere, som backer selskapet. Stort nettverk!
- Mulighet til å være med på verdiutviklingen gjennom fremtidig aksjekjøpsprogram.
Vis din interesse ved å søke på rollen via finn.no. Vi ivaretar ditt konfidensielle kandidatur, om nødvendig også overfor oppdragsgiver. For eventuelle spørsmål rundt stillingene i Orgbrain, kan CEO Thomas Evensen kontaktes på tlf: 40 23 13 03.
Om Orgbrain
Orgbrain er et norsk programvareselskap som ble stiftet i 2017 for å hjelpe styrer og ledergrupper med å håndtere sine oppgaver og juridiske forpliktelser på en enklere, bedre og sikrere måte, gjennom brukervennlig og moderne teknologi. Vi holder til sentralt i Oslo, i Tordenskioldsgate 2.
Orgbrain leverer markedets mest komplette og moderne styre- og generalforsamlingsportal. Nå også brukt av flere og flere ledergrupper og prosjekter, som ønsker effektive (video)møter, sikker lagring- og digital signering av dokumenter. Vi markedsfører våre SaaS-løsninger gjennom markedsledende forhandlere og samarbeidspartnere, og gjør selv direkte salg. Selskapet har store ambisjoner for de neste årene både i Norge og internasjonalt.
Thomas Evensen har mange års erfaring som Styreleder og CEO, i IT/Telecom/Software bransjen. Han har ledet Eierstyrings-avdelingen i Telenor Norge, vært CEO Kjedehuset AS, og Gintel AS, og har hatt styreverv i 30 ulike selskaper. Han er blant annet utdannet Executive MBA ved Norges Handelshøyskole og i markedsføring ved London Business School.
-
Thomas Evensenhttps://orgbrain.no/author/thomas-evensenorgbrain-no/
-
Thomas Evensenhttps://orgbrain.no/author/thomas-evensenorgbrain-no/
-
Thomas Evensenhttps://orgbrain.no/author/thomas-evensenorgbrain-no/
-
Thomas Evensenhttps://orgbrain.no/author/thomas-evensenorgbrain-no/